Garrotxa.info Logo

Nadalenca 2016, la pel·lícula

Busca't al vídeo de la marxa Nadalenca 2016.

Compartim i comentem alguns moments de la nostra marxa Nadalenca de 2016, oferts gràcies als reis d'Orient que ens van portar una GoPro i un pal de selfies ( vam fer molta bondat ).  Aquí teniu el vídeo de la nostra marxa Nadalenca 2016, al que aconsellem posar volum, llegir els comentaris de l'article i veure el vídeo a màxima resolució ( icona de la roda dentada de la part inferior dreta ).

• 0:00 a 2:45 La sortida al museu dels Sants d'Olot, passem per davant la Gluki fins al riu, enfilem al Pont de les Mores i pont de Colón, continuem cap als poliesportius d'Olot i tot recte fins al Parc Nou.
  • 2:45 a 5:00: a Sortim del Parc Nou i ens dirigim a l´IES Bosc de la Coma i a les Fonts de Sant Roc, on veiem que no baixa aigua al Fluvià a la resclosa de Can Basil. Continuem al pont de Sant Roc i direcció als Desemparats, tot passant per la Font de la Puda.

• 5:00 a 8:15  Baixem cap a l'escola Pia, Parc Vell o Plaça Clarà i la xurreria d'en Jofre, tot continuant per carrer de Sant Rafel i Can Carbasseres, passem per davant de Sant Esteve i  ens enfilem pel Firal fins al Turín (Arxiu Municipal) i Plaça de Toros. On fem la primera parada important a veure vistes i la barra de ponent enganxada a la serralada Transversal i Puigsacalm.
  • 8:15 a 10:00 Comencem la pujada a Sant Francesc (Volcà de Montsacopa) per les escales. Ens va d'un pèl de no acabar al terra, ja que el enfocar la càmera i el pal de selfies mentres puges no és massa recomanable. Bufa un fort vent de ponent a mesura que anem pujant. Les vistes d´Olot son immillorables. Sense dubte és el millor tram de la Marxa Nadalenca 2016.
  •  10:00 a 11:00 Arribem al capdamunt del volcà Montsacopa i podeu gaudir de les vistes que ens hem guanyat i suat. Una excusa perfecte per recuperar l'alè.
  •  11:00 a 11:30 Anècdota curiosa del dia, bufa molt de vent de ponent i veiem com el pal és blinca perillosament... doncs uns minuts després la bandera i el pal que l'aguanta van volar, o així ens ho van explicar la gent que caminava la Nadalenca tot just al darrere nostre. Ja és ben curiós el dia que va anar a triar per a volar, coincident amb la investidura d'un nou president de la Generalitat. Les vistes d´Olot valen la pausa.
  • 12:00 a 13:00  Comencem la baixada o desfrenada del Montsacopa i enfilem el carrer major cap a la Plaça del Carme i la Pia Almoina, on atrapo el meu germà i comença la guerra ...  em veu i obre gas.
  • 13:00 a 14:47   Plaça major on hi ha instal·lada la pista de gel, biblioteca, Hospici, la nova Plaça mercat i arribada a l´esprint ... competència entre germans.

Moltes gràcies als organitzadors de la marxa Nadalenca 2016, ens ho hem passat bé tot corrent per Olot.